wtorek, 17 czerwca 2014

Musimy być sobą | Autorka: Cheryl

Tytuł: Musimy być sobą
Autorka: Cheryl 
Temat/ tematyka: Ludzie, życie

~♦~



Czasami życie szykuje nam pełno niespodzianek, a naszym zadaniem jest stawić im czoła i obejść się bez żadnej rany, lub zadrapania. Niektórzy wybierają skróty, aby być z siebie zadowolonym, ale mimo tego, że myślą iż im się udało, ta niespodzianka "wraca" z powrotem i trzeba postawić jej czoła jeszcze raz. Ale na tym świecie jest jeszcze jedna grupa ludzi, która wybiera tą dobrą drogę i pokonuje przeszkodę, która zatarasowała im drogę do dalszego szczęścia. Muszą odrzucić wszystkie problemy na bok i zabrać się za sprawę, która zniszczyła lub ma zamiar zniszczyć im życie. Niektórzy używają na to parę miesięcy, tygodni, dni... Męczą się z tym i wiedzą, że im się nie uda. Ale życie, to próba. Trzeba próbować wszystkich metod, aby być szczęśliwym, aby nie utonąć w rzeczywistości. 
Ludzie od zawsze przejmowali się, co wydarzy się w ich przyszłości, ale my przecież nie jesteśmy wszech widzący, aby zobaczyć, co stanie się z nami w przyszłość, aby dyktować, co dalej potoczy się w naszym życiu. Jesteśmy ludźmi. My mamy pełne prawo dyktować sobie, co chcemy robić i co sprawia nam przyjemność. Jesteśmy istotami ludzkimi, które żyją na ziemi tak samo, jak inni. 
Niektórzy chcą się zmieniać po to, aby być tak jak inni, aby być lepszą wersją siebie. Ale właśnie przez to człowiek się niszczy i gubi siebie w tych wszystkich grach. Chcemy się zmieniać, aby inni nas polubili. Ale czy kiedykolwiek ktoś zadał sobie pytanie "Po co?". Przecież nikt nie musi się zmieniać tylko po to, aby dana osoba nas polubiła. Musimy być sobą, nie zmieniać się dla innej osoby. Dzięki temu jesteśmy prawdziwi, mamy uczucia i zasługujemy na kogoś takiego, kto zaakceptuje nas takimi, jakimi jesteśmy. Przecież to głupota. Zmieniać się dla naszego kolegi lub koleżanki tylko dlatego, że nie podoba im się to, co mamy w środku. Chcą, abyśmy byli inni, abyśmy byli przez nich wykorzystywani i żebyśmy nie doznali własnego szczęścia, tylko ich. Aby im było lepiej, a nam nie... Jaka jest tu sprawiedliwość? Musimy być sobą, walczyć o to co kochamy i cieszyć się życiem, doznawać szczęścia i być szczęśliwym z tego, jakimi się urodziliśmy. Musimy być po prostu sobą...

~ ♦ ~

Od autorki:

Witajcie, misie ;*
Przybywam do was z takim rozpoczęciem naszej przygody. Akurat tak jakoś wyszło, że to właśnie ja miałam dodać mini One Shot, jako pierwsza, hm... Co bym miała napisać tu jeszcze? Aha... To, co ja tu piszę, są to po prostu nasze poglądy na świat, lub nasza baśniowa kraina, o której chcemy pisać. Takie coś, co napisałam ja, jest mój pogląd na dzisiejszy świat, życie i ludzi... Oczywiście wiadomo, że mogę się mylić, bo jestem jeszcze tylko dzieckiem, które nic nie umie o życiu, ale uszanujcie to, co my tu piszemy i nie hejtujcie, bo takie rzeczy naprawdę bolą.
Dziękuję, za wysłuchanie ♥
To by było chyba na tyle z mojej strony.
Pozdrawiam,

Cheryl ♥

2 komentarze:

  1. Naprawdę nie dam rady nic sensownego teraz napisać, ale wrócę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, jestem <3
      Wybacz, Słoneczko, że tak późno ale... Ważne, że jestem.
      Kochanie, wiesz, że piszesz genialnie? Uwielbiam Cię czytać, ajajaj *-*
      I zgadzam się 100 % w tym co napisałaś. Taka prawda.
      Kurczę, nie mogę się doczekać Twojego następnego OS'a <3
      Dobra, napisałam za długi komentarz Oli i moja wena się wyczerpała ;x
      Geniuszu mój, weny Ci życzę ♥
      Trzymaj się, Cherylciu <3

      Kocham ♥
      ~ Twoja Maja.

      Usuń